čtvrtek 21. dubna 2011

Vampire Academy/ Last Sacrifice (#6)


Autor: Richelle Mead
Série: Vampýrská Akademie (Vampire Academy)
Díl: 6.
Nakladatelství: Domino (www)

AnotaceVražda. Láska. Zrada.
A také poslední oběť, kterou je třeba přinést. Rose čelí obvinění z vraždy.
Lissa chce uplatnit svůj nárok na královský trůn. Ne, teď už mezi nimi nebude nic takové jako dřív…



MOJE HODNOCENÍ
Může obsahovat spoilery 


Je vůbec možné neoblíbit si tuhle knížní sérii? Nejspíš ne. Poslední díl téhle veleúspěšné ságy mi totálně vyrazil dech... A to nejen v tom dobrém smyslu.
Rose byla na konci 5. dílu obviněna z vraždy královny Taťány. Zavřeli ji do basy a ona teď truchlí a truchlí. (Rose a truchlit?). Ze začátku jsem hltala slovo od slova, ale u třetí kapitoly mě to začalo nudit. Chyběl mi sakra Dimitri. Rose o něm jen přemýšlela, ale pořád nic.   


"Jděte do domu. Vypadáš méně hrozivě." - Dimitri 


Na scénu opět přichází naši staří hrdinové. Lissa, kterou snad nikdy nebudu mít ráda, byla nominována na královský trůn. Připadalo mi to divné, osmnáctiletá holka sotva po matuře a lidi ji už volí na trůn? A potom tu je moje srdeční záležitost- Christian a Adrian. Ti dva nikdy nezklamou, opět perlili se svými hláškami. S nima se člověk zkrátka nenudí.

"Jeden mám. Musíme najít Lissina sourozence. "- Rose


Jestli mám být upřímná děj mě moc nebavil. Pořád jsem chtěla soukromé chvilky s Rose a Dimitrim, ale oni pořád hledali Lissinu sestru. Richelle nás v předešlých dílech tak navnadila, že už jsem se nedokázala soustředit na nějakého sourozence, spásu světa, ale jen na ty dva. Vůbec nevím jestli to je dobře. Achjo, když ten Dimka je pořádný kus chlapa :D.  Takže za nudný děj musí jít hodnocení značně dolů, když si za to můžu sama.



"Tohle není o lásce."- Dimitri

 Jak bych to srhnula?
Celkový konec série se mi moc nelíbí. Skončilo to otevřeně. Co Dimitriho rodina,Sydney a Adrian. Ano je pravda, že ve spin-off se toho značně vysvětlí, ale i tak. Poslední Oběť zařazuju hned po Spoutání Magií za nejslabší díl. Mrazivý Polibek pro mě pořád na prvním místě. Takže na to, že toto mělo být nejlepší vyvrcholení byla jsem celkem zklamaná. Jediné pluska Adrian a Christian (dokonce i Sydney jsem si hodně zamilovala) a nádherný konec pro D&R. Richelle podala svůj průměrný výkon. Dobře se četlo, ale časem až nudilo.
 3/5
 

1 komentář:

  1. včera jsem jí začala číst a docela mě štve, že teď nebudu mít moc času, až nějak od příštího čtvrtka :/.. Škola mi bere veškerý volný čas :(..

    OdpovědětVymazat