úterý 19. července 2011

30 Day Book Challenge Day 02: Neoblíbená kniha

Tohle sympatické meme vymyslela Kacennka. Jelikož se mi neuvěřitelně zalíbilo, rozhodla jsem se taky přidat. Úkolem je na kžadý den vybrat jednu knihu na dané téma.
~ Day 02: Neoblíbená kniha  

 Název: Pijou mi krev aneb upírkou na vlastní nebezpečí.
Autorka: Kimberly Pauley

Mina vyrůstá ve zdánlivě normální rodině. Její rodiče chodí do práce, na nákupy, platí účty a sledují televizní zprávy jako jiní. Ale přece je na nich něco zvláštního – přejí si, aby byla Mina mrtvá, tedy spíš neživá. Rodiče jsou totiž upíři a Mina dostane měsíc na rozmyšlenou, jestli chce opustit kamarádky z nudné střední školy a přejít na upírskou akademii. 






Jak já tu knížku nemám ráda. Bylo to takové utrpení číst tuhle knížku. Vůbe mi to nesedlo, hlavní hrdinka byla nesympatiká,  trapně vtipná a vůbe celkově byh ji všehno omlátila o hlavu :D. Ani nevěděla co chce a to k smrti nesnáším. Celikově se mi knížka vůbe nelíbila a už ji nikdy nechci držet v rukou :D.

Žádné komentáře:

Okomentovat