středa 27. července 2011

30 Day Book Challenge Day 10: Kniha, která změnila tvůj život

 
Tohle sympatické meme vymyslela Kacennka. Jelikož se mi neuvěřitelně zalíbilo, rozhodla jsem se taky přidat. Úkolem je na kžadý den vybrat jednu knihu na dané téma.
Celý seznam ZDE.
~ Day 10: Kniha, která změnila tvůj život
Název: Stmívání
Autor: Stephenie Meyer
Isabella Swanová se stěhuje do Forks, městečka ve státě Washington, kde neustále prší. Zdá se jí, že na světě neexistuje nudnější a beznadějnější místo až dokud nepotká tajuplného a přitažlivého Edwarda Cullena, který doslova obrátí její život vzhůru nohama. Do Isabellina příjezdu Edward úspěšně tajil před obyvateli městečka svou upírskou osobnost. Ale nikdo není v bezpečí, zvláště Isabella, člověk, který je Edwardovi nejdražší. Milenci však balancují na ostří nože mezi touhou a hrozným nebezpečím

Stmívání byl můj zlomový bod. Díky téhle sérii jsem zase začala číst, díky ní jsem objeva YA litareturu a spoustu úžasných knížek. I když je to největší kravina pod sluncem, dá se říct, že mi změnilo život...k lepšímu.

Žádné komentáře:

Okomentovat