středa 20. července 2011

The best seven of Harry Potter #6

  Více TADY

#6 Nejoblíbenější postava-  Fred a George Weaslyovi
Není co dodat. U těch dvou je škoda slov, Jsou prostě úžasní, vtipní, výjimeční, stejní a já je miliju. Za ten konec by si zasloužila Rowlingová přiškrtit, jak mohla přece Freda nechat zabít?

#6 Nejoblíbenější díl Harry Potter a Kámen Mudrců
Když jsem četla první díl moc  mě nezaujal. Ani nevím čím to bylo, protože  v té době to byla největší novinka každému se líbila, ale já byla jako vyvrhel a více jsem si později oblíbila film. Ovšem, že jsem to nevzdala a četla další knížky a ty m chytli víc. Ovšem pak přišel Princ Dvojí krve, pro mě nejhorší díl série a vedle toho vypadal Kámen Mudrců jak nejlepší kniha na světě.

#6 Nejoblíbenější učitel- Hagrid
Škoda, že učil jen v jednom díle a to ještě tak krátce. Jeho bych jako učitele brala jedna radost.
#6 Nejoblíbenější kouzlo- Wingardium leviosa
Kdo by si nepamatoval „švihnout a mávnout“. Tohle kouzlo jsem taky jako malá předváděla a měla jsem z toho strašnou radost, i když se mi nic ze vzduchu nezvedlo.

#6 Nejoblíbenější pár- Bill a Fluer
Opravdu bych více ocenila, kdyby se v knížce objevili častěji a to samé o ve filmu. Mezi nimi jsem vždycky cítila úžasnou chemii a byla jsem strašně ráda, že to s nimi dobře dopadlo.

#6 Nejemociálnější smrt - Dobby
I když už jsem psala, že Dobbyho smrt byla pro mě tou nejsmutnější, patří mu „pouze“ šesté místo.  Já ho měla tak strašně ráda, za tohle jsem byla Rowlingovou naštvaná dost dlouho!

 
#6 Herec/Herečka, který/á nejlépe ztvárnil/a svou roli- Jim Broadbent jako Horácio Křikla
Byl skvělý! Jim je úžasný herec a role Křiklana mu byla ušitá na míru.  Navíc se Horácio řadí mezi mé oblíbené postavy a byla jsem opravdu natěšená herecký obsazením aťsi říká kdo chce, co chce.

2 komentáře:

  1. Když umřel Dobby ani moc jsem nebrečela.Zato jsem brečela jak želva, když umřel Snape. :(

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý. Já jsem u smrti Dobbyho taky nebrečela... Snapeova smrt mi přišla víc emotivní, alespoň teda ve filmu.
    P.S.: Souhlasím s tebou s tím, že Jim Broadbent ztvárnil roli Křiklana úžasně, myslím, že všichni se toho zhostili víc než dobře... ale můj favorit je a vždycky asi bude Evanna Lynch v roli Lenky/Luny :).

    OdpovědětVymazat