úterý 19. července 2011

The best seven of Harry Potter #7



7# Nejoblíbenější postava-  Dobby
Tohle je nejroztomilejší postava, co jsem kdy ve filmu viděla. Vždycky jsem byla strašně nadšená, když se objevil. „Ten neřád Dobby“. On byl tak strašně sladký a jeho smrt byl pro mě nejsmutnější okamžik celé ságy.

 
#7 Nejoblíbenější díl- Harry Potter a Princ Dvojí krve
Díl, který mě bavil opravdu nejmíň. Já měla nejvíce ráda ty díly, kde se ještě všechno motalo okolo krásy Bradavic, ale v tomhle díle to už bylo vážné, ty hodiny s Brumbálem mě nebavily (jak já byla na konci ráda, že šel do kytek) a celkově to bylo hrozně nezáživné.

#7 Nejoblíbenější učitel- Zlatohlav Lockhart
Já ho měla strašně ráda, asi jako Hermiona, jak se nad ním rozplývala na jeho hodinách. Jasně, mě se nelíbil, ale měla jsem pro něj v jistém smyslu slabost.

#7 Nejoblíbenější kouzlo- Alohomora
Tohle kouzlo použila Hermiona v prvním díle, aby otevřela dveře k Chloupkovi. Pamatuju si, jak jsem s kamarádkami měla klacek v ruce a pořád to opakovala. Je to takové kouzlo mého dětství.

#7 Nejoblíbenější pár- Lupin a Tonková
Asi si říkáte ale v téhle knížce skoro žádná romantika není, kde chce nabrat sedm párů? Ale když se člověk lépe zamyslí, mihlo se tam opravdu dost dvojic, třeba jen okrajově. Lupina jsem měla vždycky strašně ráda a přestože mi na začátku nějak nešli s Tonkovou dohromady, zvykla jsme si na ně a nakonec si je i oblíbila.

#7 Nejemociálnější smrt - Cedric Diggory
V celé sérii zemřelo mnoho postav a já si chtěla vybrat těch 7, u kterých mi ukápla slzička.  Smrt Cedrika mě rozbrečela pouze ve filmu, ale to se taky počítá, že? Tenhle oblíbený, neoblíbený fešák, nefešák mě svým koncem prostě dostal

#7 Herec/Herečka, který/á nejlépe ztvárnil/a svou roli- Tom Felton jako Draco Malfoy
Ten kluk prostě nemá chybu. To, že Draco je jedna z mých oblíbených postav není vůbec podstatná, protože Tom by zahrál skvěle i Brumbála. Dobře, kecám nesmysly, ale jemu ta role tak sedla. Úplně jsem si ho zamilovala!

Žádné komentáře:

Okomentovat