pátek 1. července 2011

Sliby- chyby! Ano aneb pár mých keců

Jak moc bych si přála, aby se má aktivita zvedla! Opravdu moc se omlouvám! Nějak se všechno zvrtlo a já nemám na nic čas. Začínám balit kufry do Chorvatska, oslavuju, nakupuju a v poslední době i hodně brečím. Není to tím, že by se stalo něco hrozného, jen několik mých přátel odjíždí pryč na vysokou a střední a já... já to prostě nevydržela :D.
Co se týče rekonstrukce, tak na ni neustále pracuji. Ikdyž to možná není vidět, pořád dodělávám malé vychytávky a momentálně pracuju na novém vzhledu. Moje meme nejspíš nebude, jelikož teď je jich jak nasráno (pardon)a já bych se jich chtěla účastnit, ale není čas. A tím pádem nemám čas ani na své vlastní meme. Ale kdoví, třeba až začne školní rok tak to tu hodím. Brzy tady budou nové recenze a anketa (nejspíš ještě dnes !).
A teď k mému "projektu" What happened in Pretty Little Liars?,  druhý díl byl pro mě úplně předivný (:D), protože na něj nedokážu sepsat pořádnou recenzi, ale snažím se. Pravděpodobně to tu všechno hodím až přijedu z Chorvatska a pak to bude už pravidelné. Snad.
No, už několikrát jsem nakousla, že pojedu do Chorvatska, tak teď  to trochu přiblížím. 5.7. Jedem se sestřenicí na zájezd do Chorvatska na ostrov Pašman. Opravdu netuším kdy se vrátíme, ale myslím, že kolem 17.7. bych měla být doma. Což mi připomíná, že nestihnu premiéru poslední Pottera. Což je docela škoda, protože se těším, i přes to moji menší nenávist j HP :D. No i já musím uznat, že ty trailery vypadají úžasně.

  
 A poslední věc, kterou chci říct: taky vás tak štve to hrozné počasí? Mě neuvěřitelně moc a jsem proto celá protivná. Nesnáším, když v létě prší!
A ještě jedna věc :D. Jaké bylo vysvědčení? Vím, hrozně trapná otázka, ale já se nemůžu nezeptat. U nás docela dobrý, nechci se chlubit, ale prospěla jsem s vyznamenáním :D.

Zdroje obárzků: deviantart.com

1 komentář:

  1. Chorvatsko si užij úplně nejvíc! závidím :).. Jinak vzhled vypadá hezky.. ta zelenkavá je úžasná! :).. Anketa suprová.. trošku jsem váhala mezi Školou noci a Upíříma deníkama :D.. no nakonec UD :D.. Počasí mi ani tak nevadí, jelikož déšť miluji, když do něho samozřejmě nemusím :).. a výzo? není se čím chlubit :P.. takže radši pomlčím..

    OdpovědětVymazat