sobota 15. října 2011

30 Day Book Challenge Day 11: Kniha od tvého oblíbeného autora


 
Rozhodla jsem se dokončit 30 day book challenge.Tohle sympatické meme vymyslela Kacennka. Jelikož se mi neuvěřitelně zalíbilo, rozhodla jsem se taky přidat. Úkolem je na každý den vybrat jednu knihu na dané téma.
~ Day 11: Kniha od tvého oblíbeného autora
Celý seznam ZDE.

Název: Město z Kostí
Autor: Cassandra Clare
Když se patnáctiletá Clary Frayová vydá do newyorského klubu Pandemonium, vůbec netuší, že se stane svědkyní vraždy, kterou navíc spáchají tři teenageři se zvláštním tetováním na těle a podivnými zbraněmi v rukou. Mrtvé tělo pak jednoduše zmizí. Nejde jen tak zavolat policii, když jsou vrahové pro všechny ostatní neviditelní a na místě činu nezbyla ani kapka krve, která by napověděla, že tu zemřel člověk. A byl to vůbec člověk? Zde se Clary poprvé setká s Lovci stínů, bojovníky, kteří mají chránit svět před démony. Během čtyřiadvaceti hodin je Clary vtažena do jejich světa, její matka totiž zmizí a na samotnou Clary zaútočí démon. Proč by se ale démoni zajímali o obyčejné lidi, jako je Clary a její matka? A jak je možné, že má Clary najednou „vnitřní zrak“? To by rádi věděli i Lovci stínů…


Cassandru miluju. Patří mezi moje nejoblíbenější autorky a její knihy si můžu číst pořád dokola a dokola a nikdy mě neomrzí. Její styl psaní mi prostě sedl.... a vypadá to, že si v brzké době zase přečtu Město Kostí.


Zdroj anotace: http://www.kosmas.cz

Žádné komentáře:

Okomentovat