neděle 31. července 2011

Anketa # 2


Je tady vyhodnocení první ankety tohoto blogu! Chtěla by to bubny a fanfáry, ale vystačíme si s tichem, které mě momentálně obklopuje. V anketě jsem se vás ptala jakou knižní sérii by jste si na dovolenou NEvzali.
A ještě než začneme chtěla bych moc poděkovat všem 36-ti hlasujícím, nesmírně se toho vážím, že jste obětovali ten jeden pohyb prstem a zaškrtli vaši odpověď ;).
A jak to tedy dopadlo? Nejméně oblíbenou série, kterou si nechtělo vzít 21 hlasujících , tudíž nejméně oblíbenou ságou jsou Upíří Deníky. Hned za ní se dostala série Škola noci s 9 hlasy. Další příčku obsadilo Bratrstvo Černé Dýky se 3 hlasy. Hned o jeden hlas níže je Akademie Everinght s 2 hlasy. A na předpoledním místě je série Nástroje Smrti s pouhým jedním hlasem.
Poslední příčky, tudíž nejoblíbenější série, které by si vzali všichni je Hunger Games a Vampýrská Akademie s 0 hlasy.

Děkuju všem, kteří se zúčastnily a  teď vás seznámím s novou anketou.

Jelikož mě nic extra nenapadlo udělám takovou tu typickou otázku. Jakého autora YA literatury jste s v s poslední době nejvíce oblíbili? Premiérově dávám možnost odpovědět na více možností, jelikož vím, že někdy se prostě nedá rozhodnout.

1 komentář:

  1. Ani se nedivím, se vyhrála série Hunger Games... tu bych si jistě vzala i já. :D VA jsem ještě nečetla, ale chystám se na to, když to všichni tak chválí...
    A v nové anketě hlasuji pro Cassandru Clare, Suzanne Collins a Andreu Cremer. :)

    OdpovědětVymazat