úterý 9. srpna 2011

Speciál #1 Seriály


Založila jsem novou rubriku Speciál, kde se budou objevovat různé články, které nebudou mít nic společného s knihami. Není to pravidelná rubrika, prostě když mě napadne nějaký článek, tak to nějak sepíšu a hodím to tu. 
Dnešní téma je Seriály. Prvně jsem je chtěla seřadit podle oblíbenosti, ale nakonec jsem to nedokázala, protože všechny, které tady jsou se řadí mezi mé nejoblíbenější. Proto jsem se sepisovala tak jak mě napadlo. Doufám, že se článek bude alespoň trošičku líbit, dal mi docela zabrat ;D: 

# Nikita (2010)

Režie: Danny Cannon
Hrají: Maggie Q, Lyndsy Fonseca, Shane West, Aaron Stanford, Tiffany Hines  
imbd/csfd

POPIS: Byla jednou z nejlepších agentek, ale Divize ji zradila. Zavraždila jejího snoubence. A ona se rozhodla pomstít. Osamocená žena stojící proti tajné vládní organizaci prolezlé korupcí nemá na první pohled příliš šancí, ale skrývá v rukávu pár překvapení, které mohou chod Divize pořádně zkomplikovat. Nikita vyráží do boje, hodlá srazit do kolen ty, kteří ji před lety vycvičili. 
Můj názor: Nikita mě hodně zaujala. Především tím, že má (zatím) jen jednu série (nemám ráda, když má seriál 50. sérií ://) a taky úžasným obsazením, správnou akčností, nabitým dějem a tak dále. Mohla bych tu vypsat celý štos kladů na tenhle seriál. Ale ne každému sedne. Není to tak romantický pořad, kterými teď televize jen překypuje. Nikita je hlavně o přestřelkách, vraždách, nenávisti. Vlastně to není můj šálek kávy, protože většinou takový ty Kriminálky vynechávám, ale tohle mě prostě dostalo! Hodnocení :90%

 # Pretty Litlle Lairs (2010)

Režie: Liz Friedlander, Lesli Linka Glatter, Elodie Keene
Hrají: Troian Avery Bellisario, Ashley Benson, Shay Mitchell, Lucy Hale Holly Marie Combs, Laura Leighton,
imbd.com/csfd.cz 

POPIS: Drama stanice ABC na motivy stejnojmenné knižní série od Sary Shepardové.
Hlavními hrdinkami je několik přítelkyň, jejichž skupina se rozpadne po té, co jedna z nich (Alison) zmizí.
O rok později začnou zbylé slečny dostávat zvláštní zprávy od někoho, kdo se podepisuje jako "A" a vyhrožuje, že odhalí veškerá jejich tajemství, včetně těch, která jsou velmi stará a mohla o nich vědět jedině Alison. Je jejich podezření správné? Uvidíme...
Můj názor: PLL se během jednoho dílu zařadil mezi mé nejméně oblíbené. Jo, nejméně. To jak všechny naráz přečetli zprávu a ve stejnou chvíli vydechly to svoje "A" mi přišlo jako největší kýč.  Dala jsem lhářkám ještě jednu šanci, asi tak před půl rokem a teď jen každou středu stahuji další a další díl. Stala se z toho pro mě droga a nejradši bych se vyfackovala za ty předsudky. Taky tu jsou úžasné postavy, nejvíce jsem si oblíbila Hannu , ale i ostatní lhářky jsou něčím výjimečné. Chlapeckou oblíbenou část zaplnil Ezra (♥ :D) a Caleb (♥♥ :DD). Vždyť tohle je úžasný seriál, miluju tajemství, lásku, vraždu, nenávist a tady t o všechno je, takže je to prostě všechno co potřebuju! Hodnocení: 95% 
 
+ má nejoblíbenější scéna Hanna and Caleb in shower :D

# How i Met Your Mother (2005)
Režie:  Pamela Fryman, Rob Greenberg
Hrají: Josh Radnor, Jason Segel, Neil Patrick Harris, Alyson Hannigan, Cobie Smulders, David Henrie, Lyndsy Fonseca
imbd/csfd

POPIS: Seriál je koncipován jako vyprávění minulosti. Otec Ted (kterého jen slyšíme a nikdy nevidíme) povídá svým dvěma dětem příběh o tom, jak se seznámil s jejich matkou. My však nevíme, kdo jejich matkou je, takže nevíme, kam přesně děj směřuje.
Ted je mladý architekt a spolu s ostatními kamarády (zamilovaný páreček Marshall a Lily, střelený Barney a později krásná Robin) prožívá spousty příhod (samozřejmě většinou vtipných), řeší životní problémy a zároveň je pořád svobodný a stále hledá tu pravou.
Můj názor: Kdo by tenhle seriál neznal? Himym je jeden z nejlepší sitcomů všech dob. Vždycky, když se chci zasmát pustím si tenhle boží seriál. Můj největší oblíbenec je samozřejmě Barney, jeho legendery je prostě legendary.  Ale i ostatní postavy jsou super, není tam vyloženě někdo koho bych nesnášel, jen možná Robin mi někdy leze na nervy :D). Docela mě štve, že natáčí další a další série, protože podle mého ta úroveň pomalu klesá a není to takové jaké to bylo v prvních dvou sérií. Tím, ale nechci říct, že to není dobré, pořád se u toho směju, jak splašená :D.A jelikož je toto tak skvělý seriál, tak mi úplně došly slova, která jsem chtěla napsat :D. Hodnocení:98%
A opět video- Legendary !! :D



# Grey's Anatomy (2005)
Režie: John David Coles, Adam Davidson, Sarah Pia Anderson, Tony Goldwyn,...
Hrají:  Ellen Pompeo, Isaiah Washington, Sandra Oh, James Pickens Jr., Katherine Heigl, T.R. Knight, Justin Chambers, Patrick Dempsey, Loretta Devine, Brooke Smith, Christina Ricci, Kyle Chandler, Curtis Armstrong, Hallee Hirsh, Noah Gray-Cabey, Chandra Wilson, Elizabeth Reaser, Molly Kidder, Kate Walsh....
imbd/csfd

POPIS: Meredith Greyová, dcera slavné lékařky, se dostává do prestižního programu. Cílem tohoto programu je vychovat nejlepší operatéry. Meredith si brzo najde mezi konkurenty přátele - ambiciózní Christinu, roztržitého George a Izzie a sebestředného Alexe. Nečekaně se také zamiluje do místního doktora, čímž na sebe přivolá řadu problémů. V programu obstojí jen ti nejlepší a je na Meredith, aby dokázala, že mezi ně patří.
Můj názor: Jediný seriál, u kterého mi nevadí na strašná množství sérií. Strašně mě fascinuje medicína a ještě víc mě fascinují ty úrazy a nemoci, které se tady objevují. K tomu tam jsou normální životní problémy s láskou, penězmi atd. Úžasné postavy, nejde si někoho nezamilovat, protože každá postava je tak propracovaná, že to prostě nejde říct  tuhle nemám ráda. No, když už jsem u toho, taj vypíšu pár mých oblíbenců. Jsou to Izzie Stevens, Cristina Yang, Alex Karev, George O'Malley, Miranda Bailey,  Mark Sloan a další.  Hodnocení: 100%


# Gossip Girl (2007)

Režie:  Mark Piznarski, J. Miller Tobin, Patrick R. Norris...
Hrají: 
imbd/csfd

POPIS: Co mají společného? Všichni navštěvují elitní školu na Manhattanu, kde je královnou Blair Waldorfová, jejíž život se zdá být na první pohled perfektní. Má bohaté rodiče, je populární, má krásného přítele, ale nemá zas až tak šťastný život.
Gossip Girl nám ukáže, že peníze opravdu nejsou všechno a že problémy má každý jedinec. A ty se začnou nořit na povrch, když se do města vrátí její někdejší přítelkyně Serena Van Der Woodsenová, která před časem odešla bez rozloučení na internátní školu...
Můj názor: Naprosto boží seriál! Takové věci, které se tam dějí jsou pro mě až neuvěřitelně skutečné, doslova žeru každý díl. Naprosto skvělé hlášky, postavy, děj, prostě všechno je úžasné. Miluju Chucka, dala bych cokoliv za vlasy Sereny nebo Blaiřino oblečení. Naprostý blázen :D! Pomalu si odškrtávám dny v kalendáři do 5. série, na kterou se velmi těším, jelikož konec 4. série byl totálně napínavý (nebudeme tady spoilerovat).  Hodnocení: 95% 


# The Vampire Diaries  (2009)

Režie:  Marcos Siega, John Dahl, Guy Ferland, Kevin Bray, Ernest R. Dickerson
Hrají: Ian Somerhalder, Nina Dobrev, Paul Wesley, Steven R. McQueen, Zach Roerig, Candice Accola, Kayla Ewell, Michael Trevino, Taylor Kinney, Sara Canning
imbd/csfd

POPIS: Nový americký seriál vznikl na základě stejnojmenné knihy L. J. Smithe. Sledujeme v něm osud Eleny Gilbert, mladé hrdinky, která je předmětem vášní dvou upířích bratrů (Stefana – dobrého a Damona - zlého). V městečku Mystic Falls ve Virginii se začínají množit útoky na obyvatele. Všichni si myslí, že za nimi stojí právě Stefan. Ale může za ně démonický bratr Damon. Ten se rozhodl, že Elenu získá pro sebe jako pomstu za staré rodinné křivdy. A tak boj mezi bratry o srdce dívky a celé město může začít.
Můj názor: Tady je potřeba říct jenom jedno slovo... DAMON ! Já ho tak strašně žeru, že si kvůli tomu klidně přiznám, že jsem praštěná puberťačka :D.  Bohužel děj už mě tolik nebaví, takže hodnocení není tak vysoké, ale přesto TVD zbožňuji  a nenechám si je pošpinit :D! Hodnocení: 80%

#Glee

Režie: Ryan Murphy, Elodie Keene, Joss Whedon, Paris Barclay, Eric Stoltz
Hrají: Jayma Mays, Jessalyn Gilsig, Lea Michele, Jane Lynch, Dianna Agron, Chris Colfer, Kevin McHale, Harry Shum Jr., Cory Monteith, Dot Jones, Matthew Morrison, Max Adler, Amber Riley, Ashley Fink, Mark Salling, Jenna Ushkowitz, Naya Rivera...
imbd/csfd

POPIS: Mladý učitel španělštiny Will Schuester působí na McKinleyho škole v Ohiu, kde jako student zažil období největší slávy tamního klubu. Tehdy patřili sboristé mezi nejpopulárnější žáky, protože byli opravdu dobří zpěváci a tanečníci. Jenže současný klub je absolutní propadák. Chybí lidé a schopný sbormistr. Schuester se klubu ujme a čeká ho nelehká cesta. Musí získat kvalitní členy, kteří se zároveň musejí smířit s tím, že podle názoru většiny dětí ve škole jsou sboristé vrcholně trapní. Štěstí se na něj usměje v okamžiku, kdy při konkurzu objeví výjimečně talentovanou studentku Rachel. Ani ostatní adepti na tom s hudebním nadáním nejsou špatně – zženštilý Kurt dokáže vyzpívat neuvěřitelné výšky, korpulentní Mercedes dokonale ovládá svůj hlas, vozíčkář Artie skvěle hraje na kytaru a koktající Tina přestává při zpěvu zadrhávat. Na škole to ale nikdo z nich nemá snadné, téměř bez výjimky jsou terči šikany. Házejí je do popelnice, zavírají do kadibudek, polévají ledovou vodou apod. Není tudíž divu, že se nikdo další do sboru nehrne. Až díky lsti dokáže sbormistr Schuester přilákat kapitána fotbalového mužstva, který má přirozený, ale poněkud neotesaný talent. První záblesk šance na úspěch nedá spát tělocvikářce a trenérce roztleskávaček Sue, která je zvyklá, že její kroužek je na škole ten jediný důležitý. Rozbíhá proto ďábelský plán na zničení klubu v samotném zárodku...
Můj názor:  Totálně nejlepší! Glee je moje srdeční záležitost. Já ten seriál miluju!Životní láska :D. Úžasné postavy, písničky, zápletky, děj, taneční choreografe, herecké výkony. Je to přesně ten typ srandy, který mám ráda a proto nemůžu dát jiné hodnocení 101% ;D.

A jedny z mých nejoblíbenějších vystoupení

4 komentáře:

  1. Velkou většinu z těchto seriálů sleduji. :) Ještě můžu doporučit True Blood, The nine lives of Chloe King a Teen Wolf (tenhle seriál jsem si naprosto zamilovala). :)

    OdpovědětVymazat
  2. Takže... na PLL se chystám už strašno dlouho, ale nějak se k tomu pořád nemůžu dokopat. :D Asi je nejvyšší čas podívat se tomu na zoubek, když to všichni tak chválí. S HIMYM jsem na to úplně stejně. :D TVD naprosto miluju, možná je to dokonce i můj nejoblíbenější, nebo jeden z nich... a Glee jsem viděla, asi první dva díly a vůbec mě to nechytlo. :( Prosím, neukamenuj mě. :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Verush: S tím ukamenováním... docela to zvažuju,a el mám skvěle sebeovládání, takže v poho ;D

    OdpovědětVymazat
  4. Na všetko sa pozerám, okrem Nikity, HIMYM a Grey´s Anathomy. Inak, tá scéna Caleba a Hanny v sprche je tiež moja najobľúbenejšia. :D

    OdpovědětVymazat