čtvrtek 29. září 2011

VELKÝ COMEBACK!!

Nazdar lidi :),
ani nevím jak začít.  Omluvou, že jsem to tady opustila bez vysvětlení, bez rozloučení ? Nejspíš ano, ale já vážně potřebovala pauzu. Byly prázdniny a já vážně neměla na blogování náladu ani čas. Navíc jsem přes léto ani moc nečetla. Skoro vůbec dalo by se říct. Pořád jsem byla někde v tahu a na mou duši, i přesto, že byla polovina prázdnin deštivá, tak jsem se ani  jednou nenudila. Letos jsem měla o zábavu postaráno.
Ale je pravda, že mi to tu chybělo. Teď to bude půl roku od založení  a tak nějak mi to všechno přirostlo k srdci. Ani mi nevadí, že nemám milionovou návštěvnost, protože tohle je blog jenom pro mě a to, že si někdo moje články přečte beru jako skvělý bonus navíc.K tomu všemu jsem pořád pročesávala mé oblíbené knižní blogy, abych nevyšla z obrazu, ale na tak aktivně jako předtím. A abych pravdu řekla z některých blogů jde mráz po zádech. Myslím to v tom dobrém smyslu samozřejmě, mé oblíbené blogy, které byly před pár měsíce jen malá ošklivá káčátka se teď staly úspěšnými stránkami.
A teď konec keců a rovnou k věci. Ano, jsem zpátky a chci se naplno vrátit. No možná ne na 100%, ale chci už zase sem tam přidat nějaký článek. Moje hlava je už plná nápadů a potřebuji je dostat na svět. Ale jak jsem psala o pár řádků víš, moje aktivita nebude nejlepší. Hlavní důvod je škola, což je asi jasné. Mám teď perný rok, potřebuji se učit, taky se dostávám domů celkem pozdě a navíc po osmi hodinovém utrpení nemám moc náladu na přemýšlení. Dalším důvodem je můj taneční kroužek. Nejenže letos budu tancovat, ale byla mi nabídnuté "práce"  trénování malých dětí. Bez námitek jsem přijala a tak mám u 6 hodin tréninku navíc. Nic mi, ale nezabrání se to sem tam objevit. Můžete se těšit na nové věci, jiné než, na které jste byli u mne zvyklí. A jelikož už moc kecám, tak se loučím a do konce týdne očekávejte VELKÝ COMEBACK!!!

obrázky: deviantart.com

Žádné komentáře:

Okomentovat